Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Lábfejgörcs

Lábfejgörcs kérdések és válaszok

Lábfejgörcs
Üdvözlöm! A lányom bal lábán közel 1 éve tibialis anterior ín átültetést végeztek (autóbaleset következtében agysérülése lett és dongaláb alakult ki a hosszú évek alatt). A kérdésem az lenne, hogy mostanában vezetés közben előfordult nagyon erős lábfejgörcs nála. Ez lehet a műtéttől? Vagy mi lehet az oka? Eddig ilyen probléma nem jelentkezett, a lábfeje a műtét után többször piros-lilás színű volt, azelőtt ez sem volt. Segítségét előre is megköszönöm!
Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Válaszok erre a kérdésre
2014. november 04. 20:55
Nem a műtét, hanem a sérülés utáni izomspazmus fokozódás tünete. Izomlazító, magnézium szedése javasolt.
Megválaszolta: Dr. Andrássy Ilona
Keressen az eddigi kérdések és válaszok között
Keresett kifejezés:
Regisztráljon páciensként a kérdések feltevéséhez! Regisztráció itt
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this




INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank