Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Májprobléma

Májprobléma kérdések és válaszok

Májprobléma
Kedves Dokik!

HA megeszek egy antibiot, akár 1 darabot is, pl doxyciclin akkor rögtön erős rosszullét jön rám. Sőt gyakran a vizelet is eláll meg fáj a hátam, meg a bordaívek alatt is. De érdekes mód a vérkép az jó, kissé emelkedett a bilirubin semmi más.
Attól még lehet rossz egy máj hogy papíron az értékek jól mutatnak?

Válaszukat előre is köszönöm!
Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Válaszok erre a kérdésre
2018. július 27. 08:41
A doxicyclint lassan felejtse el, csak speciális indikációk esetén szabad alkalmazni, kifejezetten orvosi javallatra.
Megválaszolta:
Keressen az eddigi kérdések és válaszok között
Keresett kifejezés:
Regisztráljon páciensként a kérdések feltevéséhez! Regisztráció itt
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this




INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank