Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - terhes vagyok?

terhes vagyok? kérdések és válaszok

terhes vagyok?
Üdv!
Ma telt le a 6hét egézségügyi küret után.
Betartottam az orvosom minden utasítását!
Küret utáni 2.héten véreztem (olyan volt mintha megjött volna)
Tegnap kellett volna megjönnie az előző vérzésemtöl számítva-de csak kevés barna folyàsom volt. Kedden volt 2hete egy olyan eset hogy szeretkezés utolsó szakaszaiban vett fel a párom óvszert. Lehetséges hogy terhes vagyok?
Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Válaszok erre a kérdésre
2013. március 23. 10:55
Igen volt már.
Tegnap és tegnapelőtt barnás folyásom volt-most viszont egyértelmüen vérzek. Remélhetőleg ez már a mensesem.
Most épp úgy fáj a hasam mint küret előtt.
Megvárom amig a vérzésem elmúlik és vissza megyek-az orvosommal is úgy volt megbeszélve hogy 6hét elteltével ha megjön az első menses vissza kell mennem kontrolra.
Remélhetőleg igy a jövőhéten vagy max az azt követő héten már issza tudok menni. Válaszát nagyon szépen köszönöm!!! Szép napot Önnek!!!
2013. március 23. 10:35
Kedves Kérdező. Volt korábban petefészek gyulladása? A vérzési rendellenességek, a fájdalom és a hőemelkedés arra utalnak, hogy kismedencei gyulladása van.(Ebbe a petefészek gyulladás is beletartozik). Fizikális vizsgálat nélkül nem lehet állapotáról többet mondani, de már az Ön panaszai alapján feltétlenül szükséges lenne az ez irányú kivizsgálás és a megfelelő kezelés, mert enélkül nagy a veszélye a meddőség kialakulásának. Üdvözlettel: Dr. Milánkovits Márton
Megválaszolta: Dr.Milánkovits Márton
2013. március 23. 08:59
Azért történt küret mert mert menses előtt is és után is nagyon vastag volt a méhnyálka hártyám és polipjaim is voltak. Alhasi fájdalommal mentem orvoshoz.
Hónapok óta fájt a hasam csak az utolsó orvos akinél jártam tudta megmondani hogy mi a baj.
Szövettan eredményben az állt hogy több helyen be volt vérezve a méhnyálka hártya és túltermelődik az ösztrogén...
19éves vagyok.
Küret után kb 4-4napig volt minimális barnás folyásom és a két hét elteltével volt olyan vérzésem mintha megjött volna. Mensesem egyébként rendben zajlott csak annyi baj volt h sokat fájt a hasam. Gyermekem még nincs. Hőemelkedésem volt.
2013. március 22. 23:55
Kedves Kérdező!

Az Ön által leírt előzmények után nem várható az, hogy terhes lenne, azonban nem elégedhetünk meg ezzel a rövid válasszal.
Leírja, hogy Önnél egészségügyi küret történt. Ha ezt a megjelölést helyesen használja, akkor ez azt jelenti, hogy nem terhesség miatt történt ez a kis-műtét. Ezzel kapcsolatosan is egy sor kérdés merül fel: Milyen panaszok miatt történt a műtét? Ezek mióta álltak fenn? Mi lett a szövettani eredmény? És így tovább. Egy egészségügyi küret után két hétig vérezni, az nem „normális”, továbbá az sem, hogy ez a vérzés a menstruációs vérzéshez hasonló erősségű legyen. Az egészségügyi küret után a vérzés erőssége csökkenő tendenciát kell, hogy mutasson. Nem tudjuk, hogy volt-e láza, vagy hőemelkedése. Nem tudjuk, hogy voltak-e vagy vannak-e alhasi fájdalmai. Nem közömbös az sem, hogy Ön hány éves. Volt-e terhes, szült-e már, volt-e spontán vetélése, koraszülése vagy halvaszülése. Idáig rendszeresek voltak-e a menstruációi és gyengék, erősek vagy átlagos erősségűek voltak-e. Úgy gondolom, hogy nem kell folytatnom tovább a megválaszolatlan kérdések felsorolását ahhoz, hogy belássa, kezelőorvosához szükséges fordulnia újra, aki valószínűleg ezek nagy részére már most tudja a válaszokat.
Úgy gondolom, hogy Önnek elsősorban a terhességtől független panaszait kell kivizsgálni és megfelelő kezeléssel megszüntetni.
Üdvözlettel
Dr.Milánkovits Márton


Megválaszolta: Dr.Milánkovits Márton
2013. március 22. 20:55
Igen, ez is lehetséges. Keresse fel orvosát.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a vérzéskimaradás okairól írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István
Megválaszolta:
Keressen az eddigi kérdések és válaszok között
Keresett kifejezés:
Regisztráljon páciensként a kérdések feltevéséhez! Regisztráció itt
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this




INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank