Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Video Doktor - Népi gyógyászat: a bükki füvesember előadása

Video-doktor - Népi gyógyászat: a bükki füvesember előadása

szelíd gyógymód, gyógynövény, gyermekbetegség, daganatok, vérnyomás

A bükki füvesember, Szabó Gyuri bácsi csodálatos előadása a régi gyógymódokről, betegségek megelőzéséről.

Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this

Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Kapcsolódó videók
Kapcsolódó szakorvosok
Kapcsolódó kérdések és válaszok
71 éves vagyok. 25 hónappal ezelőtt fejeződött be egy 39 kezelésból álló sugárterápia egy kezdeti állapotú prosztata daganat felismerése után. Az áttét kizárására minden elképzelhető vizsgálatot elvégeztettem. (csontizotóp, gerinc-,kismedence-,hasi-MR, tüdő-rtg. labor, stb. és minden negativ volt. Jelenleg több, mint 2 éve a 3 havonta elvégzett PSA teszt minden esetben 0,0 értékű. Vizelési nehézség nincs, komfort-érzés rendben. Gerinc-porckorongsérv műtét után a mozgás-rehabilitáció érdekében mennék termálfürdőbe. Javasolható-e, és ha igen, van-e hőmérséklet-határ, vagy fürséi időtartam korlát? A víz hőmérséklete vagy az összetétele lehet-e ellenjavallt? Pl. a tiszta víz (csapvíz) megengedhető-e ha meleg is, vagy az ásványi összetétel is lehetséges, csak ne legyen túl meleg és hosszú ideig tartó?
Kérdező: Sanyifiú Válaszok száma: 1 db Utolsó válasz: Thoman András Dr. 2014-12-09 21:20:51
szép napot kívánok. olvastam, mivel foglalkozik,érdekelne. két agyvérzés után tolókocsiban élek, három támpontú bottal nehezen, de sétálok, lebénult a bal oldalam. a kérdésem az lenne, hogy tudna-e az állapotomon javítani, hogy járhassak, és ez mennyibe kerülne. csak azért érdekel, mert 12 éve vagyok rokkant, 52000 ft a nyugdíjellátásom. a lényeg, lábra tudna-e állítani. köszönöm válaszát, kunné gabi
Kérdező: gabcsi68 Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
A lányom 41 éves. Kb.1 éve vették észre,hogy miómája van. Tünetei:alhasi fájdalom,puffadás,menzeszi vérzése több,mint régebben,kisebb vashiány,fáradékonyság,kedvetlenség,boka duzzanat,vízvisszatartás a szervezetében.Meglévő betegsége:magas vérnyomás.pajzsmirigy alulműködés,magas koleszterin.Esmiát szedett a miómára. Műtétet nem akar! Mi a megoldás?
Kérdező: borsijánosné Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
Több éve már,hogy puffadok,néha hasmenésem van,néha székrekedésem van,néha émelygek,de mostanában,időnként,keresztben fáj a felhasam.Néha olyan érzésem van,mintha rekeszizomlázam lenne,vagy gyomorszáj izmának a láza érzés.Jobbra hátba sugároz,tompán.Refluxom is van évek óta. Lehet-e a merckformin cukor gyógyszer hatása,amit 4 éve szedek?
Kérdező: borsijánosné Válaszok száma: 4 db Utolsó válasz: Prof. Dr. Papp János 2014-12-03 10:57:30
Tisztelt Doktornők/Doktor Urak! 4 napja szenvedek tarkófájdalomtól. Reggeli ébredésnél éreztem először, azóta hol jobb, hol rosszabb. Kenegetem Voltaren géllel, de nem igazán akar elmúlni. Igazából nem folytonos a fájdalom, nem is lüktető, inkább csak "érzem" néha...Először azt hittem, hogy magas a vérnyomásom, meg is mértem, 137/65 volt, de azóta lejjebb ment, tehát nem hinném, hogy attól volt. Lehetséges, hogy úgy elfeküdtem a nyakamat, hogy azóta is ezt érzem? Válaszukat előre is nagyon köszönöm! Tisztelettel: Zs.
Kérdező: Szandra07 Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
Tisztelt Doktornő/Úr! 5 hete szültem császármetszéssel. A terhesség előtt és alatt semmi probléma nem volt a vérnyomásommal, végig mértem. A műtétet spinális érzéstelenítéssel végezték. Végig elég rosszul voltam, hányingerem volt és nagyon magasra felment a vérnyomásom (220 volt a szisztolés érték). A szülés után nem állt helyre a vérnyomásom, azóta is magas, általában 140/95 és 150/100 körül mérem. Nem szoptatok, mivel sajnos a kisbaba meghalt a szülést követő napon, azóta a mensesem is megjött. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e a magas vérnyomás az érzéstelenítés utóhatása, illetve hormonális eredetű, a női hormonok miatt. Válaszát előre is köszönöm! Scala
Kérdező: Scala Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
Üdvözletem! Segítségre/megnyugtatásra volna szükségem! Az imént néztem meg a torkomat, mert nagyon fáj (orvos szerint kezdeti tüszös mandulagyulladás), és mikor belenéztem a tükörbe, láttam, hogy a bal oldalon a szájüregemben egy fekete pont van. Nagyon félek, hogy valamilyen daganatos elváltozás. Vagy lehetséges, hogy egy vérhólyag lett a számban? Elképesztően félek, kérem segítsenek Nekem! Köszönöm
Kérdező: Szandra07 Válaszok száma: 5 db Utolsó válasz: Dr. Egri Gábor 2014-11-02 16:31:45
Bisoprolol Sandoz 5 mg és Berodual-N aeroszol együtt használható-e?
Kérdező: markusmara Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
Tisztelt Doktor Úr/hölgy! Azt szeretném megkérdezni, hogy a koponya CT eredményem alapján találtak 2mm-es és 10mm-es meszes képletet, és a záró mondat úgy hangzik, hogy meningeoma gyanúja felmerül... Gyakori reggeli fejfájás és gyengeségérzet és rossz közérzetem lehet-e ennek az okozója. Mennyire komoly ez az eredmény? Kell-e tenni valamit? Tisztelettel és köszönettel: Laukóné Ági
Kérdező: katagnese Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
Tisztelet doktor nő/úr 22 éves srác vagyok 8 éve versenyszerűen focizom és 3 éve konditerembe is járok. Magas vérnyomásom van egy jó ideje eddig nem volt vele problémám de a kardiológus 2hónapja gyógyszert írt fel rá norvasc 5mg-ot. Ekkor az ultrahangon ehnye mitralis prolapsust találtak nálam az orvos azt mondta nem kell vele foglalkozni. Ettől picit megijedtem majd befejeztem mind két sportot és ezután kezdett ritkán szúrni meg nagyon enyén szorít a mellkasom de alig észrevehető. Előtte semmi problémám nem volt nem éreztem ezeket egyáltalán pedig néha nagyobb súlyokkal is dolgoztam meg a focinál sem vettem észre sokat futottunk , mellette ritkán fizika munkát végeztem de semmi ilyent nem volt nem éreztem Nemrég újrakezdtem a mozgást aerobot végzek heti 4szer és kis súlyokkal is elkezdtem a kondit. Az lenne a kérdésem hogy hogyan folytathatom ezeket a focit és a kondit? Milyen súlyokat használhatok hogyan edzek mennyire terhelhetem fociban és a súlyzós edzésen magam mire figyeljek oda?és esetleg mit szedjek valamit ami segít vitaminokra gondolok de szedek multivitamint kiegészitőkkel C vitamin, Q10, D3, Omega 3 Válszát előre is köszönöm
Kérdező: zoli0711 Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
Tisztelt dr. Úr-Hölgy Kérem, sziveskedjen segíteni az alábbi eredmények értelmezésében. Előzmény:koleszterincsökkentő gyógyszert szedek, laborvizsgálat eredményben alkálikus foszfatáz túl magas, egyéb májfunkció rendben. Hasi ultrahangot végeztek ell. céljából. Eredmény: máj szerkezete homogén. Háziorvos véleménye szerint a koleszterincsökkentő okozta a rossz eredményt, UH-t végző orvos szerint abba kell hagyni a koleszterincsökentőt, háziorvos szerint nem. Két hónap múlva, baleset miatt újabb hasi UH. mely belső sérülést nem jelez, máj szerkezete inhomogén. Kértem kontroll UH-t, melynek eredménye: mérs. fokú hepatomegalia, steatosis hepatis, pancr. chr. uh jelei láthatók. Jelenleg a baleset miatt nem tudok ismét orvoshoz menni, kérem szives segítségüket, az UH. értelmezésében. Van-e aggodalomra okom, mi a teendőm? köszönettel Borsányi Edit
Kérdező: bogi62 Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
Tisztelt Dr-Úr. Kérdésem az lenne, hogy a férjem szedi a Valsartan HCT sandoz 160/12,5 mg tabl. a nefrológus vízhajtó nélküli gyógyszert javasol. a magas köszvénye miatt. Át váltható-e csak sima valsartanra.Válaszát előre köszönöm.
Kérdező: hildegard Válaszok száma: 2 db Utolsó válasz: Dr Audikovszky Mária 2013-11-18 08:06:17
Szeretnénk felvilágositást kapni a betegségem kapcsolatával.a jobb lábfejem be van dagadva ,ha sokat állok akkor jobban .az eddigi próbálkozásom eredménytelen. Van még egy belső viszerem is. Tanácstalan vagyok kihez forduljak. Gyógyszer szedő vagyok (Pajzsmirigy,cukor 1,magasvérnyomás, hormon).Életkorom (60) . nem dohányzom ,nem fogyasztok alkoholt. Ajánlottak egy Tafedimteát ,,ez használna valamit.
Kérdező: tuti53 Válaszok száma: 3 db Utolsó válasz: luczai marianna 2013-11-18 14:49:40
Kezdődő asztmámra az alábbi gyógyszereket írt fel a tüdőgyógyász szakorvos: Seretide 50-250 Diskus, Montelukast TEVA, sügősségi gyógyszerként Buventol 1-1 belégzés, Azomir napi tbl., Avamys orrspray reggelente. Nem szeretnék szteroidot használni, szedni, fújni, mert állítólag fűggővé válhatok. Mit tegyek? Természetgyógymód van-e? Üdvözlettel:
Kérdező: Somogyvari Válaszok száma: 1 db Utolsó válasz: Antalné Putnik Judit 2013-11-16 22:25:33
Okozhat-e magas vérnyomást a pajzsmirigy alulműködése?
Kérdező: margit665 Válaszok száma: 2 db Utolsó válasz: Dr.Balázsfalvi Norbert 2013-09-06 16:52:49

Reklám

Értesüljön elsők között az Önt érdeklő legfrissebb egészségügyi hírekről, cikkekről, betegségek gyógyítási lehetőségeiről!

E-mail cím:*
Név:*

INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank