Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Video Doktor - Nincs csillapíthatatlan fájdalom!

Video-doktor - Nincs csillapíthatatlan fájdalom!

rák, fájdalomcsillapítás, daganatos fájdalom, áttét, tumor

 Gyakori probléma, hogy a hatékony fájdalomcsillapító gyógyszert a beteg nem a megfelelő dózisban kapja, így a betegnek erős fájdalmai lehetnek, állítja Dr. Budai Erika fájdalom specialista.

Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this

Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Kapcsolódó videók
Kapcsolódó szakorvosok
Kapcsolódó kérdések és válaszok
Mar csak az infuziotol kap kis eleterot hogy ne szaradjon ki. Fdl van dagadva a hasa a majanal nem kezeli az orvosa elment szabadsagra fajdalomcsillapitokat kap. Kihez fordulhatunk nem nagyon tud mar menni sem agyhoz van kotve kerem segitsen kit ajanl aki haznal megnezi.
Kérdező: Syl022 Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
Tisztelt Dr. Úr! A testvéremnek kb 2 hónapja 1-2 napig tartó hasmenése, hőemelkedése és rosz közérzetei lépnek fel. A hasmenés mára már mindennapos a reggeli étkezés után. tegnapi nap hasi ultrahangon volt melynek lényeges eredménye: "a máj bal lebenye kp . fokban nagyobb, konturjai lobulaltak, a IV. segmentumban kb. 3 cm-es inhomogen echodus solid képlet van" "a lép nagyobb 60x140mm" " a máj és a lép körül 2-3 cm vastagságú szabad folyadék van" ct javasoltak melyre november 13.ra kapott időpontot ami még 2 hét. A házi orvos nem mondott neki semmit a lelettel kapcsolatban, vagy hogy igazábol addig is mit lehet tenni. kérdésem az lenne ez igazábol mit jelent, a tünetek, illetve ha az eredmény daganat esetleg akkor mik a kilátások mennyire súlyos a hasvíz okozhat e gondot még 2 hétig esetleg? Köszönettel: Kiss Ernőné
Kérdező: kiss.hugi Válaszok száma: 1 db Utolsó válasz: Deáky Zsolt 2018-11-20 17:00:35
Kedves Dokik! HA megeszek egy antibiot, akár 1 darabot is, pl doxyciclin akkor rögtön erős rosszullét jön rám. Sőt gyakran a vizelet is eláll meg fáj a hátam, meg a bordaívek alatt is. De érdekes mód a vérkép az jó, kissé emelkedett a bilirubin semmi más. Attól még lehet rossz egy máj hogy papíron az értékek jól mutatnak? Válaszukat előre is köszönöm!
Kérdező: Busz Válaszok száma: 1 db Utolsó válasz:
6 éve glaucomám van. Amikor felfedezték nálam annyira magas volt a szemnyomás értékem, hogy meg kellett műteni mindkét szemem lézeres beavatkozással. Azóta is rendszeresen járok kontroll vizsgálatokra, szemnyomás mérésre, és látótér vizsgálatra, valamint szemcseppet használok minden nap. Kíváncsi lennék arra, hogy feltétlenül kell-e nekem életem végéig szemcseppet használnom. Az orvosom ragaszkodik az évek alatt jól bevált gyakorlathoz, hogy 3 havonta menjek vizsgálatra és használjam a szemcseppet. De nem lehet Ön szerint, hogy szemcsepp nélkül is rendben lehet a szemnyomásom? Ez azért fontos mert a bevált szemcseppet nem akarom másra cserélni, azonban az összetevőiben májkárosító anyag van. Igaz, hogy minimális a napi 2 csepp folyadék, de évek alatt ez több liter is lehet. A vérképemben pedig elég rossz értéket mutat a GGT.
Kérdező: Latife Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
Jó napot! Bőrgyógyászom Sotretet írt fel a bőrproblémáimra. Az arcomon és a hátamon hólyagszerű, fájdalmas pattanásaim van. Viszont azt hallottam a gyógyszerről, hogy máj- és vesekárosító hatása van. Még nem váltottam ki és nem tudom mi tévő legyek, merjem-e szedni? Ön mit tanácsolna?
Kérdező: eniko008 Válaszok száma: 2 db Utolsó válasz: Dr. Torday László 2013-02-21 00:37:10


INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank