Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Betegségek - Májrák

Májrák tünetei, okai, jelei, megelőzése, kezelése, gyógyítása

Kapcsolódó szakorvosok
Kapcsolódó hírek
Kapcsolódó szakkifejezések
Kapcsolódó videók
A betegséghez kapcsolódó orvosoknak feltett kérdések és válaszok
Mar csak az infuziotol kap kis eleterot hogy ne szaradjon ki. Fdl van dagadva a hasa a majanal nem kezeli az orvosa elment szabadsagra fajdalomcsillapitokat kap. Kihez fordulhatunk nem nagyon tud mar menni sem agyhoz van kotve kerem segitsen kit ajanl aki haznal megnezi.
Kérdező: Syl022 Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
Tisztelt Dr. Úr! A testvéremnek kb 2 hónapja 1-2 napig tartó hasmenése, hőemelkedése és rosz közérzetei lépnek fel. A hasmenés mára már mindennapos a reggeli étkezés után. tegnapi nap hasi ultrahangon volt melynek lényeges eredménye: "a máj bal lebenye kp . fokban nagyobb, konturjai lobulaltak, a IV. segmentumban kb. 3 cm-es inhomogen echodus solid képlet van" "a lép nagyobb 60x140mm" " a máj és a lép körül 2-3 cm vastagságú szabad folyadék van" ct javasoltak melyre november 13.ra kapott időpontot ami még 2 hét. A házi orvos nem mondott neki semmit a lelettel kapcsolatban, vagy hogy igazábol addig is mit lehet tenni. kérdésem az lenne ez igazábol mit jelent, a tünetek, illetve ha az eredmény daganat esetleg akkor mik a kilátások mennyire súlyos a hasvíz okozhat e gondot még 2 hétig esetleg? Köszönettel: Kiss Ernőné
Kérdező: kiss.hugi Válaszok száma: 1 db Utolsó válasz: Deáky Zsolt 2018-11-20 17:00:35
Kedves Dokik! HA megeszek egy antibiot, akár 1 darabot is, pl doxyciclin akkor rögtön erős rosszullét jön rám. Sőt gyakran a vizelet is eláll meg fáj a hátam, meg a bordaívek alatt is. De érdekes mód a vérkép az jó, kissé emelkedett a bilirubin semmi más. Attól még lehet rossz egy máj hogy papíron az értékek jól mutatnak? Válaszukat előre is köszönöm!
Kérdező: Busz Válaszok száma: 1 db Utolsó válasz:
Jó napot! Bőrgyógyászom Sotretet írt fel a bőrproblémáimra. Az arcomon és a hátamon hólyagszerű, fájdalmas pattanásaim van. Viszont azt hallottam a gyógyszerről, hogy máj- és vesekárosító hatása van. Még nem váltottam ki és nem tudom mi tévő legyek, merjem-e szedni? Ön mit tanácsolna?
Kérdező: eniko008 Válaszok száma: 2 db Utolsó válasz: Dr. Torday László 2013-02-21 00:37:10
További Tumoros megbetegedések
Kapcsolódó gyógynövények
Kapcsolódó kórtörténetek
Kapcsolódó BNO kódok
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this




INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank