Azalea fogamzásgátló

Tisztelt Doktor Nő/Úr! 2016.06.01-en szültem kislányomat, és a 6 hetes kontroll alkalmával az Azalea fogamzásgátlót írta fel az orvosom. Azóta voltam nála, azt mondta szedhetem nyugodtan ha már nem szoptatok, akkor is. Az lenne a problémám, hogy azóta még csak egyszer jött meg a menstruációm, viszont szabin van novemberben és decemberben egész végig. Mennyire természetes, hogy ez mellett nincs vérzés, vagy csak esetleg alkalmanként? Vagy hagyjam abba? Koszonom

Válaszok erre a kérdésre

Tisztelt Asszonyom! Az orvosa által ajánlottak mindenben megfelelnek a szakmaiságnak. Nyugodtan szedje tovább az Azaliát, a kimaradó vérzés nem jelent problémát. Ha bármilyen kétsége van az egészségt illetően, keresse fel az Önhöz legközelebb lévő szakrendelőt. Üdvözlettel, dr. Pácsa Szilvia

Tisztelt Asszonyom! Valóban lehet szedni az Azaliát szoptatás után is, de én akkor már nem tartom kellően biztonságosnak, a tüszőhormon + sárgatesthormon tartalmuak megbízhatóbbak. Hogy kinek van, kinek nincs mellette vérzése az változó. Én azért néznék egy terhességi tesztet, aztán egy következő vérzéskor áttérnék kétkomponensűre.

Üdvözlettel.