cypromix

Tisztelt Doktor Úr! 2012 január óta szedem a cypromix nevű tablettát. Előtte sok problémám volt a menstruációmmal. Azóta mindig szabályosan vasárnaponként jött meg. De a legutóbbi ciklusomnál vasárnap helyett kedden jött meg a ciklusom, az egyik nap meg annyira szinte ömlött. Két ciklus között pedig háromszor-négyszer tapasztaltam pecsételő vérzést. Kérdésem az lenne, hogy ezt a gyógyszer okozhatja? Lehet hogy váltani kellene? Meddig lehet szedni a cypromixet? Ha lefekszem a párommal ilyenkor nagyobb a kockázat, hogy teherbe eshetek? Köszönöm szíves válaszát!

Válaszok erre a kérdésre

Kedves Hölgyem!

Sajnos sok olyan panaszt,tünetet említ,amely miatt az eddig használt gyógyszerét le kell cserélni(vérzészavar)
Egyébként is Cypromix tabl.-át csak rövid ideig ajánlatos alkalmazni.

Javaslom keresse meg orvosát és valószínű gyógyszerváltást fog javasolni.

A bizonytalan gyógyszerhatás fokozhatja a teherbeesési valószínűséget is.Üdvözlettel:
Dr.Rajnai László