Hüvelyi folyás

Jó napot kívánok! Évek óta küszködök már ezzel a problémával. Állandó, nagyobb mennyiségű folyásom van. Nincs furcsa szaga, vagy színe, de engem nagyon zavar, mert kicsit olyan, mintha állandóan menstruálnék. Fogamzásgátlót szedek 6 éve, közben tartottam fél év szünetet, abban a fél évben megszűnt a folyásom. A gond az, hogy nem szeretném abbahagyni a gyógyszert, mert ájulásos, fájdalmas görcseim vannak menstruáció idején. Eredetileg ezért is írattam fel. Mit tehetnék, hogy elmúljon a folyás?

Válaszok erre a kérdésre

meg kel valtani a fogzásgátlás. pl IUD

Mindenképpen szükség lenne átfogó állapotfelmérésre, a problémát személyre szabottan lehet csak kezelni, és minél előbb, mert a folyamatos folyás nem normális állapot, és ha ez sokáig fennáll degeneratív folyamatokat is elindíthat, aminek már szervi elváltozások is követnek.Vannak lehetőségek alternatív fogamzásgátlásra és a menstruáció körüli panaszok megszüntetésére, gyógynövények, Bach virág terápia akupresszúra stb...

Erre a kérdésre csak vizsgálat után lehet válaszolni- mindenesetre a honlapomon erről a kérdésről olvashat. Vizsgáltassa ki magát! Üdvözlettel: Dr Zatik János http://zatik-nogyogyasz.hu/huvelygyulladas.htm

Megválaszolta: orvos (a válaszadó profilja már nem elérhető)

Üdvözlöm!

Nem hiszem, hogy a görcsöket, a gyógyszer szedésével kellene kiküszöbölni! Szerntem, hormonális probléma áll a dolgok mögött! El kellene mennie, egy Gasztroenterológushoz kivizsgáltatni magát.

Valószínű, nem ártana, egy életmódváltás, amit méregtelenítéssel kellene kezdenie!! Erre tudom ajánlani a Humanicumot, ami sejtszinten méregtelenít. A bélflórákat helyre kellene tenni. El kellene felejteni a fehér lisztet, a tejtermékeket,/ a házi tehén tej és a kecske tej kivételével/. A fehér cukrot, a mézet. Tehát a gyorsanfelszívódó szénhidrátokat! Arra is kell nagyon figyelni, hogy mit mivel eszik! Fehérjét, nem szabad szénhidráttal enni. Sav-lúg bázis felborul és elsavasodik a szervezet. Elsősorban, a bélrendszerét kellene kitisztítania!!

Szerintem, védekezésképpen, meg kellene próbálni, a spirált.Nagyon kényelmes!

Sok Sikert!

kerol@tvn.hu

Megválaszolta: Marcsi

Kedves Hölgyem !

Az elmondottak alapján azt gondolom, hogy Önnek elsősorban egy átfogó belszervi tisztogatásra van szüksége, hiszen a túlzottan görcsös menzeszt sok esetben kórokozók is okozzák. Javaslok Önnek egy egyszerű tiszttító kúrát : NOW féle Colostrum caps.-ból 1.hónapban : napi 2 x 1, a 2.-3. hónapban 1 x 1, ehhez 1 doboz készítmény szükséges, ezen kívül szintén NOW féle Chlorophyll caps.-ból napi 1 x 1 3 hónapon keresztül, ez szintén 1 doboz. A termékeket bioboltokban tudja megvenni. Amennyiben van párja, akkor Neki is javaslom Önnel párhuzamosan elvégezni ezt a kúrát.

A Colostrum gyakorlatilag tehén előtejből kivont Gamma immunglobulin, mely megerősíti és harmonizálja az immunrendszerét, ill elpusztítja a nemkívánatos kórokozókat. A Chlorophyll pedig lucernából kivont tömény zöld színanyag, mely remekül méregtelenít és különösen a női nemi szerveknél áldásos hatású. Remélhetőleg ennek a kúrának a hatására elmúlnak az erős görcsök. Addig is javaslom az Aviva tornát. Helyileg pedig a Müller-Pharma :teafaolajos vagina gél nevű készítményét javaslom, min. 10 napig. Szívesen várom a beszámolóját az eredményekről.

Megválaszolta: xxxxxxxxxxxx

Tisztelt érdeklődő! Az Ájulásos fájdalmas görcsös menstruáció egy tünet, melynek oka van. Ezt az okot érdemes megszüntetni. A fogamzásgátló tabletta hatással van a hüvely és méh nyálkahártyájának állapotára. Javaslom, a hüvely flóráját egy hónapos GynOphilus rendeltetésszerű alkalmazásával segítse helyreállítani. Eközben érdemes egy legalább 3-4 hónapos tisztítókúrát megcsinálni szakember vezetésével, hogy a toxinok okozta görcsös állapot meg tudjon szűnni. Bár nem beszélt arról, van-e bármilyen étel allergiája, vagy intoleranciája, de ha van, akkor valószínű, hogy a toxinokat a bél állítja elő az ételekből. Ezért a bél begyógyítása és bélflórájának visszaállítása is szükséges./ a 6 éves fogamzásgátló szedése ezt a problémát okozhatja/ A bél állapota befolyásolja a hüvely és a méh nyálkahártyát, annak immun- tevékenységét.A bélflóra helyreállításán túl figyelmébe ajánlom a CranioSacralis terápiát, amely az extrém menstuációs fájdalmat meg tudja szűntetni.

Gerő Mária Terapeuta gero.maria@orek.hu

Tisztelt Kérdező!

Egészen biztos, hogy lelki háttere van a problémájának. Bűntudat, görcsösség, szorongás rejlik a tudattalan tartalmában amit a tudat szinten valamilyen módon kompenzál, de nincs megoldva. Ha felkeres meg tudjuk állapítani, milyen érzés kapcsolódik a fizikai tünethez megkeressük a legjobb módszert hozzá és hamar megszabadul a problémától. Még olyan fizikai eshetőség is felmerülhet, hogy a gerinc valahol változást szenved a kismedencei területen ez gyerekkortól, akár szülés utáni elmozdulás miatt is lehetséges és állandó irritáció okozza a problémát. Amikor nem szedte a tablettát akkor volt e színtelen, szinte észrevehetetlen folyása? Úgy gondolom végére lehet járni az Ön ügyének rövid idő alatt. Üdvözlettel Német Edit

Tenyésztést kell végezni a folyás okának kiderítésére, s aszerint kell kezelni. A gyógyszert világért se hagyja abba!

Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.

Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.

Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Megválaszolta: dr. Petróczi István

Tisztelt Kérdező!

A folyását a hormonális fogamzásgátló okozza, erre utal az Ön megfigyelése is, miszerint a gyógyszermentes szakaszban megszűnt a tünete.

Orvosi szempontból a gyógyszerváltás indokolt lenne.

Természetgyógyászati szempontból az alsó kapuk nyitása, a test harmonizálása sokat javítana állapotán. Ebben, ha úgy gondolja tudok segíteni. Időpont egyeztetéshez hívjon:30/9462880.

Gyógynövényt, egyéb szert nem ajánlanék, mert gyógyszerelhagyás esetén a jól működő hüvelyi flórát teljesen felborítanánk.

Várom hívását!

Nagy Lajos Sámuel

Megválaszolta: Nagy Lajos Sámuel