Válaszok erre a kérdésre
gyakori mellékhatása a fogamzásgátló szedésnek, hogy a szünetben nem jön meg a havivérzés. Főként, ha korábban is rendszertelen volt.Szedje tovább nyugodtan , tartós negatív hatástól nem kell tartania. Ha majd gyermeket szeretne, feltétlenül vizsgáltassa ki magát, hormonvizsgálatok, stb.mert korábbi rendszertelen menstruációi mögött lehet hormonzavar. Üdvözlettel: Dr.Révész Péter
Tisztelt Érdeklődő!
A menzesz kimaradása miatt megnyugtatnám, hisz gyakran előfordul, hogy valakinek a gyógyszer végleges abbahagyása után is még hónapokig rendszertelen, elmaradó vérzése van.
Üdvözlettel:
Dr. Vad Szilvia
www.idealmed.hu
A mai tabletták 15 évig is egyfolytában szedhetők. Szerepük a védekezés mellett a női hormonzavarok tüneti kezelése, s a további állapotromlás megakadályozása. Abbahagyni csak akkor kell, ha a nő gyereket akar. (Hasonló helyzetben például helyreállítjuk a peteérést). Önnél -mivel nem akar gyereket- a terhesség biztos kizárása után meg kell hozni a vérzést, s utána folytassa a szedést, de ne tartson hosszabb szünetet,
Üdvözlettel.
Petróczi dr.