Sürgős!

Tisztelt Doktor Úr! Lányom POF miatt hormonkezelést kap. Most Divigélt 0,5 , és Utrogestant 100 mg szed, 3-szor 1 et. 2 napja a 17. napon áttöréses vérzés jelentkezett, ma kellene elkezdeni az utrogestant, 10 napig, és nem tudom, hogy most el szabad-e kezdeni, vagy ne szedje a vérzés alatt? Sajnos most kétségek között vagyunk, és megkérdezni hétvégén még telefonon sem tudom, hogy mit tegyünk ilyen mellékhatás esetén? Köszönöm a gyors választ! ***

Válaszok erre a kérdésre

Tisztelt Asszonyom!

Igen nehéz a válasz, mivel nem ismerem a kórtörténetet, a hormonleleteket, sőt azt sem tudom, hogy kedves lánya hány éves, most kezdte a kezelést vagy már tartósan benne van stb. Mindenesetre a 0,5 Divigel lehet, hogy kevés, ezért az áttöréses vérzés, az Utrogestant nyugodtan elkezdheti, bajt nem csinál.

Üdvözlettel, Dr. Sávai György

Megválaszolta: Dr. Sávai György

Igen, kezdje a szedést!

Üdvözlettel:
Petróczi dr.

Megválaszolta: dr. Petróczi István

Tisztelt asszonyom!

Leánya nyugodtan szedheti az utrogestant.meg fog szünni a középidösvérzése.

Üdvözlettel RÉVÉSZ PÉTER

Megválaszolta: Dr.Révész Péter