Tarkó, fejfájás, szédülés

A következőhöz kérném segítségét:! Tarkó, fejfájás panaszokkal indultam 2 hónapja orvoshoz. 2 hét után a panaszaim enyhültek, minimális szédülés volt ill. monitor előtti üléskor nyakfájás. Masszázsra mentem, jobb lett a közérzetem. Neurologiára küldtek, koponya CT negatív lett. Majd fülészet és otoneurologia. A szédülés vizsgálat eredménye egyensúly zavar, jobb oldal gyengébben reagált. Betaverin-t írtak fel, 1 hónapig kell szednem, majd kontroll. Péntek óta szedem, de azóta visszatért a tarkó és fejfájásom..sőt jobban szédülök, mint előtte. Lehet oka a nem megfelelő gyógyszer? Ön mit ajánlana helyette...hallottam Bilobilről is amit szoktak ilyenkor van Cavington vagy Notroopil. Köszönöm válaszát!!!

Válaszok erre a kérdésre

T.Kérdező! Tanácsolom, hogy sürgősen hagyja abba az ehhez hasonló "agyfényesítők" szedését, ezt idős emberek panaszaira szokták felírni, az Ön esetében arra jó, hogy "megszabaduljanak" Öntől, a panasz okának alapos kivizsgálása nélkül. Üdv: Németh dr.