éjszakai sírás

Kedves Doktornő/Doktor Úr! Kisfiam 13 hónapos asztmás. Flixotide-t kap 2x2 puffot. Az asztmával így nincs is gondunk, szinte tünetmentes. Van viszont egy másik problémánk, amire nem találjuk a megoldást. Születése óta nagyon rossz alvó és ez fokozódik. Először csak nyugtalanul aludt, most viszont ha felébred keservesen sír. Szinte kezdettől fogva tápszeres. Több fajtát kipróbáltunk. A tejalapútól nagyon fájt a hasa és sokat bukott (HA-stól is) ezért tejmentest kap Nutritonnal. Reggel és este még mindig ezt issza.Tejterméket 1 éves kora óta kap. Voltunk allergiavizsgálaton. Minden negatív. A kérdésem az lenne, hogy Ön szerint mi lehet az oka ezeknek az éjszakai sírásoknak? Mit tegyünk?

Válaszok erre a kérdésre

Kedves Anyuka! Sajnos a csecsemők egy része rosszul alszik, akármit csinálunk velük. Szerencsés esetben a fogzás nagyobb részének a lezajlásával jobb lesz a helyzet. Annak ellenére, hogy az allergiavizsgálat negatív lett / kérdés: mennyi tejterhelés után vették le a vért / biztosan szerencsés, ha továbbra is tejmentesen tartják, legalább a tej kazein tartalmának a csökkent bevitelével / feldolgozott tejtartalmú ételeket adjanak csak mértékkel , pl. yoghurt, tejföl stb./
Érdemes a babaágy helyzetét változtatni, sokszor ez is segít. Gondolom borostyán nyakláncot beszerezték, sok babának az is segíteni szokott. Időnként 1-1 Germicid C kúppal lehet gyógyszeresen beavatkozni, hogy 1x mindenki jobban aludjon, hiszen a kimerültség mindenki idegrendszerét / szülőkét is / megtépázza és azt a gyermek is átérzi, még nyugtalanabb lesz. Próbáljanak más környezetbe kerülni éjszaka / nagymama, idegen szállás /
A Flixotide nem szokott alvászavart okozni, az szerencsés, hogy a légúti tüneteit rendben tudják tartani.

Vannak egyéb nyugtató jellegű gyógynövények, ezek egy részét szakboltokban kaphat pl. Viburcol kúp, Illetve én is szoktam gyógynövénytermékeket ajánlani, amelyek tőrzsvásárlói hálózatban vásárolhatók meg. Amennyiben további információt szeretne ezekről, a +36/ 427-6264-es telszámon tud hívni. 09. 11-18-ig külföldön leszek, ebben az időszakban nem tudok segíteni. Kitartás, további türelmet kívánok Önöknek: dr. Nika Erzsébet