Miért nehézkes a járásom?

Tisztelt doktor úr/nő! Egy éve küzdök ezzel a problémával, fokozatosan rosszabbodott a menésem, szinte már alig tudok járni, és így is csak fájdalmakkal sikerül. Mi okozhatja ezt? Orvosnál már jártam , kiderült, hogy strumám van,melyet megműtöttek 4 hete. Azóta táppénzen vagyok, nehezet nem emelhetek. Jobban érzem azóta magam, de a járásomon nem segített. Az orvosok azt mondták ez okozza, de változást nem tapasztaltam. Szinte minden vizsgálatot elvégeztek de nem jöttek rá az okára. Frontint rendszeresen szedek 3x1 egy nap, immár 5 éve. Rexetint is 5 éve szedem,de egy hónapja elhagytam orvos tanácsára, de ez sem segített. Így látatlanban tudom Ön sem sokat tehet, de már kétségbeesetten keresem a megoldást és abban reménykedem , hogy talán Ön a munkássága során találkozott már ehhez hasonló betegséggel.

Válaszok erre a kérdésre

T.kérdező!

Kicsit keves adator kozolt, milyen vizsgalatai voltak, stb. V keressen fel egy reumatologust!

Udvözlettel
Dr. Kuczai marianna