Műfogsor

Szeretném megkérdezni mi okozhatja a nyelv zsibbadását alsó-felső műfogsor készítése után?

Válaszok erre a kérdésre

Nem valószínű, hogy van összefüggés, hacsak a panaszok megjelenése össze nem függ a fogsorok viselésének idejével. Ha bízonyítottan csak akkor kezdődtek, amikor a fogsort elkezdte viselni, esetleg a fogsor anyagára lehet allergiás, ez legtöbbször akrilát-allergia. Van olyan anyag melyből ilyenkor lehet készíteni fogsort. De ez jóval drágább, és csak rövid ideig hordható.

Megválaszolta: Dr Szalai Katalin

Kedves Kérdező!

Lehet, hogy csak meg kell szoknia a műfogsort.Bővebb információért és időpont egyeztetésért, kérem, hogy hívja a 06/20-2434175-ös telefonszámot.

Üdvözlettel:
Dr.Győrfi Adrienne
www.fehergyongy.hu
www.altatasos-fogaszat.hu
www.fajdalommentes-fogaszati-erzestelenites.hu
www.fogaszatportal.hu
www.fajdalommentes-fogfeherites.hu
www.fogkoeltavolitas.com

Üdvözlöm!

Ilyen esettel még nem találkoztam... Nem jellemző az sem, hogy allergia jelentkezne a fogsor anyagára. Nem derül ki, hogy milyen anyagból készült, és kényelmes-e, jól fekszik-e a gerincen a fogsor? De szerintem a zsibbadást nem a fogsor okozza!

Kedves Érdeklődő!

Minderképpen keresse fel kezelőorvosát, mert lehet, hogy az elkészített fogpótlás nyomás gyakorol egy idegszálra, ami a a zsibbadást okozza.

További mosolygós szép napot kívánok!

Dr. Békés Annamária
www.drbekes.hu
www.idealmed.hu

Megválaszolta: IdealMed Orvos-Esztétikai Centrum - Dr. Békés Annamária