Kedves Doktor! 40 éves nő vagyok, magas vérnyomásomra 2 és fél éve szedek gyógyszert. A napokban jártam hasi uh-n, mert a bal mellem alatt a bordánál fájdalmat érzek, ami hátra a hátamba is sugárzik. Jobban főleg étkezés után érzem ezt a fájdalmat. Közben a fájdalomérzet olyan, mintha a mellem is fájna. Emlő uh-ra majd 1 hét múlva megyek menses után. A hasi uh-n amit megnéztek, az negatív lett, a gyomromra pedig azt mondták, hogy diétázzam, majd 1 hónap múlva meglátják, hogy mi lesz. Gyomortükrözést mondogattak ott nekem, meg hogy savlekötőt egyek, de úgy érzem, semmi kielégítő választ nem kaptam. Nem érzek semmi olyat, hogy a sav bántana. Kérdésem az lenne, hogy mi lehet ez a fájdalom, és talán a megnyugtatására is számítok, hogy ez nem komoly!? Kicsit talán az is benne van a félelmemben, hogy édesapám rákban, édesanyám pedig hátsófali szívinfarktusban hunyt el. Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszát.
Válaszok erre a kérdésre
Tisztelt Kérdező!
Nem tudom megmondani mi okozhatja a panaszait, ezt az önt kivizsgáló szakorvosokkal kell megbeszélnie.Komoly betegség nem valószínű.Természetesen az átélt családi tragédiák mindenképpen szóba jöhetnek a panaszok hátterében.
Üdvözlettel