Mi okozza a végtaggyengeséget,szédülést?

Üdv! Azt szeretném kérdezni,Mi okozhat ilyen szedulest,kovalygast vegtaggyengeseget? 3 napja reggel becsipodott egy ideg a derekamban.Vettem be egy Mydeton 150 est,es egy Aflamint.Delutan mar szedultem.Este megint vettem be ezekbol. Masnap egesz nap kovalyogtam.De mar nem vettem be semmit.3 nap elmentem az orvoshoz,Voltaren ,Algopiryn inj irt fel.Delutan orultem,mert nem ereztem szedulesz,es a fajd is csokkent. Ma,szombaton megint visszatert a szedules. Nagyon megijedtem. Ha a Mydeton okozta volna,mar el kellett volna muljon. Idegbecsipodes okozhat ilyet? Amire meg gondolok. Tegnap reggel megmertem a vernyomast,kisse magasabb volt,de a pulzusom 118, amire vettem be egy fel Betalocot. Lehet,h a magas pulzus okozta a szedulest,es a Betaloc hatasara elmult? Majd csak hetfon megyek vissza a haziorvoshoz. Adfig esetleg tudna tanacsolni valamit? Mi okozhatja,es mi lehet a bajom,kerem valaszoljon

Válaszok erre a kérdésre

Szívesen a Semmit , kedves Ismeretlen - nő vagy férfi - nevenincs.

Megválaszolta: Dr.Kiss T.Mária

ÜDV !

Remélem, eljutott a háziorvoshoz.

Összevissza szedett gyógyszerek, ismeretlen betegségek és rendszeresen szedett gyógyszerek ismeretének hiányában nem lehet pontos kórismét megállapítani.

Megválaszolta: Dr.Kiss T.Mária